تحقیق جامع تاثیر تبلیغات شخصی سازی شده سایت های خارجی بر قصد خرید مصرف کنندگان آنلاین ایرانی

تحقیق جامع تاثیر تبلیغات شخصی سازی شده سایت های خارجی بر قصد خرید مصرف کنندگان آنلاین ایرانی


 دانلود  پایان نامه  رشته   مدیریت بازرگانی با عنوان ،  تاثیر تبلیغات شخصی سازی شده سایت های خارجی بر قصد خرید مصرف کنندگان آنلاین ایرانی   بخشی ازطرح تحقیق:  مقدمه امروزه اينترنت، كانال بااهميتي در بازاريابي و تبليغات است. دليل اين امر مي­تواند توانايي اينترنت در كاهش هزينه­ها و دسترسي آسان افراد به خدمات برخط باشد. همچنين مبلغان مي­توانند به آساني به انبوهي از كاربران دسترسي پيدا كنند و با هزينه پايين با آنها ارتباط برقرار نمايند. در اين ميان، اگرچه اينترنت، رسانه كارايي براي تبليغات فراهم نموده است، اما افراد به دنبال حداكثر نمودن سرمايه گذاري خود در اين مقوله مي­باشند. بر اين اساس مطالعات و تحقيقات زيادي در طول زمان انجام گرفت و مدل­هاي تبليغاتي مختلفي مبني بر اين كه افراد چگونه تبليغات اينترنتي را درك مي­كنند و چه نگرشي نسبت به آن دارند، طراحي گرديد. نتايج تحقيقات مختلف نشان داده است كه عقايد و نگرش افراد نسبت به تبليغات اينترنتي دو عامل مهم ارزيابي تبليغات اينترنتي مي­باشد (کفاش پور و همکاران …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *