طرح تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران)

طرح تحقیق کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران)


 دانلود  پروپوزال  رشته   مدیریت دولتی با عنوان ، بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت های اینترنتی بر تمایل به خرید مشتریان با توجه به نقش اعتماد، وفاداری و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی جهانگردی استان تهران)   بخشی ازطرح تحقیق: بیان مسئله امروزه با توجه به شدت رقابت در بازارهای گوناگون و وجود حق انتخاب­های بالا برای مشتریان و مصرف کنندگان، شرکت­های تجاری ناچار به استفاده از ابزارهای گوناگونی در حیطه بازاریابی به منظور جلب توجه مشتریان و تلاش در جهت حفظ ایشان می­باشند. گوناگونی و تنوع رفتار مصرف کننده به دلیل گوناگونی عوامل اثرگذار بر رفتار فرد و انگیزه فرد برای خرید می­باشد(تقوی فرد و همکاران، ۱۳۹۰). در این میان موفقیت یک شرکت در بازاریابی رابطه مند یکی از عواملی است که می­تواند منجر به بروز نگرش­های مطلوبی در مشتری همچون وفاداری وی گردیده و عملکرد شرکت را از طریق ایجاد روابطی مستحکم با مشتری ارتقاء بخشد (سیردشموک و همکاران، ۲۰۰۲). از سویی، با توسعه فناوری­های اطلاعاتی و گسترش وب­سایت­های ای …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *