۳
فروردین

تحقیق در زمینه بازاریابی محتوا در تجارت الکترونیک


بازاریابی محتوا در تجارت الکترونیک بیانگر افزایش فروش و ارائه تبلیغات در جهت تبلیغ محصول می­باشد که این بازاریابی به صورت آنلاین صورت می­گیرد. هدف از بازاریابی تجارت الکترونیک در شرکت­ها برای فروش و سوددهی بیشتر آن است. به طور مثال شرکت : BIZ هدف ایجاد شدن این شرکت این است که مشتریان طبق میل و سلیقه شخصی به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی خریداری نمایند و محصول را به راحتی دریافت کنند و اگر چنین نیز نباشد همان بازدید از سایت نیز دست کم از خرید محصول از آن فروشگاه اینترنتی ندارد، که همه این کارها زیر ساختار یک شرکت معتبر می­باشند. این پژوهش به تعداد ۷ صفحه باشد …

برچسب‌ها, ,

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

شما اولین نفر باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *