پاورپوینت خلاقیت creativity

پاورپوینت خلاقیت creativity

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل ۲٫۷۰۳ مگا بایت
تعداد صفحات ۱۱۹
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : ۱۱۹ صفحه

خلاقیت creativity خلاقیت
و شکار ایده ها اهداف یادگیری پذیرش شرکت کننده : جسارت اعمال تغییر در حیات پیرامون
یادسپاری دانش : آشنایی با خلاقیت و نواوری ( مفاهیم ف نظرات و الگوها )
ارتقاء مهارت : ایفای نقش در قالب فرد خلاق و نواور
گام ۱ :
آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیایی کسب و کار گام ۲ :
کارآفرینی ( مفاهیم ، نظریه ف الگو ها ) گام ۳ :
نوآوری گام ۴ :
شناسایی و ارزیابی فرصت گام ۵ :
طرح کسب و کار گام ۶ :
تاسیس و راه اندازی گام ۷ :
تثبیت و اداره کسب و کار کارکرد خلاقیت و نوآوری در فرایند کارآفرینی چیست؟ گام ۱ :
آمادگی و تصمیم راسخ برای ورود به دنیایی کسب و کار گام ۲ :
کارآفرینی ( مفاهیم ، نظریه ف الگو ها ) گام ۳ :
نوآوری گام ۴ :
شناسایی و ارزیابی فرصت گام ۵ :
طرح کسب و کار گام ۶ :
تاسیس و راه اندازی گام ۷ :
تثبیت و اداره کسب و کار ضرورت خلاقیت هزینه‌های پیش بینی نشده
عرضه بی‌موقع و غلط
فروش یا سود كمتر از حد مورد انتظار
قابلیت جانشینی با محصولات ارزانتر
تولید قبل از آزمایش بازار
درنگ زیاد در ورود به بازار
مشابهت با كالاهای موجود
از دست دادن كیفیت اولیه علل شكست محصولات جدید
۷۵% در ابتدای كار رقابت خارجی
مشكلات طراحی و مسائل حقوقی
كوچك بودن بازار
ضعف تبلیغات
عدم شناخت بازار
كانال‌های توزیع غلط
گران بودن
شتاب زیاد برای ورود به بازار با محصولات ناقص علل شكست محصولات جدید I=A.V

Information
Intelligence Add value
Idea فرمول جدید موفقیت ۳ امروزه رمز بقا خلاقیت است. نوآور باشید و یا محو شوید خلاقیت رمز كمال و رسیدن به مقام خلیفه الهی است. بیزارم از آن كهنه خدایی كه تو داری هر لحظه مرا تازه خدایی دگر است همه چیز را باید بجویی تا بیایی ولی خدا را باید بیابی تا بجویی کار کردهای خلاقیت ، نوآوری و کارآفرینی خلاقیت نوآوری ایده ، نیاز ، فرصت ایده + نیاز = فرصت خلاقیت نوآوری نیاز + ایده = فرصت خلاقیت نوآوری ایده ، نیاز ، فرصت خلاقیت
خاستگاه خلاقیت
تیپ شناسی خلاقیت
خلاقیت ( سن ، جنس ، تحصیلات و … )
تکنیکهای خلاقیت تعریف خلاقیت خلق یك چیز نو، باارزش وممكن نتیجه خلاقیت: باارزش نو ممكن خلق خلاقیت، تابعی از تخصص، تفكر خلاق و انگیزش عناصر خلاقیت: تخصص مهارتهای
تفكر خلاق انگیزش خلاقیت تخصص: در برگیرنده تمامی چیزهایی است كه یك شخص در حوزه كلی كار خود میداند
و می تواند انجام دهد. (دانش فنی، شیوه كار و روشن بینی) مهارتهای تفكر خلاق: مشخص كننده میزان انعطاف و قدرت ابتكار افراد در رویكرد نسبت به مسائل است. انگیزش: محركه درونی یا بیرونی كه فرد را به انجام عمل یا اقدامی ترغیب می نماید. انگیزش درونی: احساس و علاقه باطنی برای انجام كاری است انگیزش بیرونی: از ورای یك شخص نشأت می گیرد كه می تواند به دست آوردن پاداش یا اجتناب از تنبیه باشد. نكته: انگیزش درونی برای خلاقیت اهمیت بیشتری دارد، اما انگیزش بیرونی اغلب
به مسائل محیطی كسب و كار مرتبط می باشد. چهار نوع نوآوری
چهار نوع اصلی نوآوری(حاصل یا نتیجه تلاش نوآوری) وجود دارد:
۱- محصول
۲- فرآیند
۳- بازاریابی
۴- منابع نوآوری محصول
به محصولات یا خدمات جدید یا ارتقای محصولات یا خدمات قبلی، می انجامد.

نوآوری فرآیند
به فرآیندهای بهبود یافته در سازمان – برا ی مثال، در
بخش های عملیات، مدیریت منابع انسانی، امور مالی- منتج می شود
نوآوری بازاریابی
به كاركردهای بازاریابی تبلیغ، قیمت گذاری و توزیع و همچنین دیگر كاركردهای محصول به غیر از توسعه محصول (مانند پسته بندی یا تبلیغات) مربوط می شود.


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *