پاورپوینت اصول کار سازمان های یادگیرنده

پاورپوینت اصول کار سازمان های یادگیرنده

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل ۷۹۶ کیلو بایت
تعداد صفحات ۴۵
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

این پاورپوینت در مورد اصول کار سازمان های یادگیرنده در ۴۵ اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،اصول کار سازمان های یادگیرنده،سازمانهای یادگیرنده،مدیریت،مدیریت سازمانی،Learning Organization،اهداف سازمان یادگیرنده،مراحل یادگیری سازمانی،مقایسه سازمان یادگیرنده و سنتی،قواعد کلی در سازمان های یادگیرنده،نقش رهبری در سازمان های یادگیرنده، و… می باشد.

lیادگیری تعاریف گوناگونی دارد اما در تمامی این تعاریف تغییر رفتار به عنوان رکن اساسی قلمداد می شود که بصورت مستقیم و گاهی غیر مستقیم قبل مشاهده است.
lسازمانهای امروزی جهان پیچیده اند و باید توانایی تطابق با دگرگونی های مداوم را برای رسیدن به موفقیت داسته باشند.(اتش پوروهمکاران.۱۳۸۷)
lاز نظر مارکوارت(به نقل اززالی.۱۳۸۵)هشت عامل نیاز به پیدایش سازمان های یادگیرنده را اجتناب ناپذیر می سازد:

¡یادگیری سازمانی از طریق به اشتراك گذاشتن بصیرتها، دانش، تجربه و مدل‎های ذهنی اعضاء سازمان حاصل می‎شود.

یادگیری سازمانی برپایه دانش و تجربه‎ای كه در حافظه سازمان وجود دارد بنا می‎شود و به مكانیسم‎هایی مانند سیاستها، استراتژی‎ها و مدل‎هایی برروی ذخیره دانش متكی است.

افراد و گروه‎ها عواملی هستند كه از طریق آنها یادگیری سازمانی محقق می‎شود آرگریس(۱۹۹۹) یادگیری سازمانی را در گرو به اشتراك گذاشتن دانش، باورها و مفروضات در میان افراد تیم‎ها می‎داند.

  1. یادگیری سازمانی فرآیند کشف و اصلاح خطاهاست.(آرگریس،۱۹۷۷)

یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند بهسازی عملکردها از طریق دانش

و درک بیشتر است.(قهرمانی،۱۳۸۰)
۲٫یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند تغییر در دانش سازمان،افزایش

محدوده های ممکن و تغییر در ذهنیت افراد.(آرگریس،۱۹۹۹)

  1. فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و عملکردهای خود را بهبود بخشیده و با ایجاد تحول، به طور پیوسته با ارتقا و بهبود تواناییهای خود پیشرفت می نماید.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *