ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم) در ۲۴ صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب و بخشی از متن : ۲-۱۰) مفهوم بازارگرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۱ ۲-۱۱) دیدگاه های حاکم بر بازارگرایی …………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۴ ۲-۱۱-۱) ديدگاه تصميم گيري شاپيرو و گلازر …………………………………………………………………………………………………………….. ۵۵ ۲-۱۱-۲) ديدگاه بازارگرايي رفتاري كوهلي و جاورسكي ………………………………………………………………………………………………. ۵۶ ۲-۱۱-۳) ديدگاه بازارگرايي فرهنگي نارور و اسلاتر …………………………………………………………………………………………………….. ۵۷ ۲-۱۱-۴) ديدگاه بازاريابي استراتژيك روكرت ……………………………………………………………………………………………………………… ۵۹ ۲-۱۱-۵) ديدگاه مشتري گرايي دشپنده ………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۰ بخش دوم: بازارگرایی ۲-۱۰) مفهوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *